Petter Kjærstad Startet 26.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2013 Heisann, lufter tanken om treff for Infra 727 i området Tønsberg - Hankø? Vil tro det er noen som kunne tenke seg å samles for å titte på hverandres båter, gjerne kombinert med grilling og overnatting? (ankerdram) Sletterøyene er godt egnet, toaletter osv. samt fine strender til å dra opp båten. Eller forslag? Innspill av alle slag er positivt! Hilsen Petter Kjærstad Sitér dette innlegget Link to post
amundsen85 Svart 27.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2013 Meget kjipt at jeg holder til på sørvestlandet,ellers skulle jeg stilt opp,uten å nøle! Sitér dette innlegget Link to post
FlyingDutchman Svart 27.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2013 Hei du! Så du hadde tatt over drift av Infra- siden Kjempebra, så slipper den å bli lagt ned. Ja, det hadde vært veldig gøy med et treff Sett hva andre har gjort med sine båter.... Jeg holder til en times tid unna Sandvika, så det burde la seg gjøre. Har ikke henger da, så blir nødt til å leie... Men vi får se an utover og kanskje poste på Infra727.no, hvis du ikke allerede har gjort det Mvh Ørjan Sitér dette innlegget Link to post
Fuzzy Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Dette høres interessant ut. Men jeg er bortreist på ferie frem til 9. juni. Sitér dette innlegget Link to post
Fuzzy Svart 1.April.2014 Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 Noen som vil ta opp igjen denn tråden fra i fjor, og dra igang et treff? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.