grawis Startet 29.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2013 Har hatt en fantastisk påskeseilas til nå, men i natt var det kaldt. Webastoen konka ut med åtte blinkinger, har slått opp i feilkodeliste og funnet dette: F08 Fan motor interrupt or fan motor short circuit or fan motor incorrect speed Men hva i himmelens navn betyr dette? Hva kan jeg gjøre for å fikse dette nå? Vil ikke fryse mer i natt...:-( Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 29.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2013 Har du sjekket sikringen til viften? Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 29.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2013 Har ikke sjekket sikring. Det som er rart er at når jeg kutter strømmen til webastoen og starter den opp på ny, så går den øyensynlig normalt ei stund helt til den kutter ut igjen. Høres ut som vifta kjører veldig hardt. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2013 Da har du kanskje svaret da ifølge denne meldingen; fan motor incorrect speed Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 29.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2013 Kanskje nullstille hele greia ved å ta sikringene ut og inn? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 1.April.2013 Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 Vannvarmer?? Er bare å kjøpe ny vifte tenker jeg. Den henger seg Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 Glad for å finne en tråd med akkurat samme feil som jeg har... Skuffet over at ikke resultatet ble postet.. var det defekt vifte? Hører viften varierer veldig i turtall før den til slutt slår seg av med feilkode F08. Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 Det samme skjer når den står i "ventilasjons modus" også.. altså vifte uten at de varmer. Går i 3-4 minutter og varierer veldig opp og ned i turtall før den til slutt stopper helt. Så da er det vel 99% sikkert det er selve viften.. Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 30.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2015 Jupp. Byttet viftemotor (nesten 5000 kr for delen) og nå virker den fint igjen. Monteringen var enkelt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.