Petter-B Startet 29.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2013 Så ser det ut til at begge mine brytere for power trimen har tatt kvelden. Mest sannsynlig er bryteren defekt, da fjær-retur til senter ikke virker lenger. Jeg har en 4.3L Mercruiser motor på 320HK. Er det noen kyndige Mercruiser personer som har noen tips til hva jeg skal gjøre? Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
DieselDahl Svart 30.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2013 Du kan kjøpe en av meg :-) jeg har byttet til tospaks-kontroll og har en sånn til overs. Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 30.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2013 Det er fint. Sender deg en IM. Er det andre som har erfart samme problemet? Bytter dere kontrollboks eller bare bryteren? Jeg har nå to som ikke virker skikkelig. Er medisin å bytte til annen kontrollboks? Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Petter-B Svart 31.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2013 Beklager at jeg kom med feil type benevning. Det er selvsagt en Quicksilver kontroll boks. har fått tips om at bryteren kan byttes enkelt. Noen som har noen erfaringer? Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
larsen585 Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Har du 1 tilsalgs uten slakk i konsollen. ? Då tenker jeg på som virker.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.