sun fun Startet 30.Mars.2013 Del på Facebook Startet 30.Mars.2013 jeg har en båt med Yanmar motor og Mercruiser drev Bravo III, med servo. Jeg vurderer og kjøpe en hydraulisk styring til dette, jeg har servo styring på det i dag. Men hva skal jeg velge skal jeg velge en hydraulisk styring for servo eller er det bedre og velge den uten servo og fjerne det jeg har i båten i dag Hva er forskjellen , prisen er nesten den samme. Og hvorfor skal jeg velge det ene fremfor det andre ? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 30.Mars.2013 Del på Facebook Svart 30.Mars.2013 Om du seriøst vurderer å plukke ut servostyringen så må du gjerne pakke den i en eske og sende den til meg Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Mars.2013 Del på Facebook Svart 30.Mars.2013 Hvis servoen virker som den skal kan du jo bare beholde den og kjøpe en passende styresylinder til servoen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.