eivindch Startet 30.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2013 Jeg har nettopp installert et Jabsco Quiet Flush toalett i båten. Da det lakk fra "sladre"-hullet under tømme-motoren, tok jeg med meg alt hjem, demonterte motoren og fant at simmerringen ikke var trykket ordentlig på plass. Jeg dyttet den på plass, polerte akselen, smurte og satt det sammen igjen. Det ble tett. Men jeg stusset litt over at macerator-kniven satt løst under låsemutteren. Mutteren var hard å få løs, men den var ikke skrudd helt ned til kniven. Det var størrelsorden 0,5 mm slakk. Kniven kommer ingen vei og vil nok gjøre jobben (kanskje jeg skal teste med f.eks. banan hjemme før jeg monterer den ombord igjen), men jeg stusset over at den henger og slenger på akselen. Skal det være slik og er det andre som har registrert noe lignende? Eller har det gått litt fort på fabrikken med monteringen? Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 30.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2013 Jeg mener at kniven skal sitte fast på akslingen. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
eivindch Svart 31.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2013 Du har nok rett. Det virker logisk. Takk skal du ha. Da skrur jeg den fast. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.