Smartrib330 Startet 30.Mars.2013 Del på Facebook Startet 30.Mars.2013 Har fått en rift i pontongen på riben, burde den lappes? Den lekker ikke noe luft. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 30.Mars.2013 Del på Facebook Svart 30.Mars.2013 Kan holde leeenge! Men kan også begynne å lekke raskere enn du vil ønske.. Er rifta over eller under vann? Når sollys, salt, alger og andre forrurensninger kommer til i riften brytes gummien og veven ned raskere enn ønskelig nedi der. Hadde det vært min båt hadde jeg lappet den, både med tanke på det jeg nevnte og i tilfelle det skulle skje at potongen en dag får seg en kraftig trøkk, hvis du skulle dunke borti noe litt hardt for eksempel. Da vil det svakeste punktet ryke først. Hvis du tenker å lappe kan det være en fordel å sjekke om du har potonger i PVC eller hypalon, det må brukes forskjellig type lim og lapp til de to materialtypene. Ut fra brukernavnet ditt tyder det på at potongene er i PVC, men sjekk det opp for sikkerhets skyld Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 31.Mars.2013 Del på Facebook Svart 31.Mars.2013 Lappe! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
puddingen Svart 31.Mars.2013 Del på Facebook Svart 31.Mars.2013 Lapp/forsterk den Sitér dette innlegget Link to post
Smartrib330 Svart 31.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2013 Takk for alle svar:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.