Steinar Graff Startet 31.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2013 Jeg har fått meg båt med flunka nytt Lowrance HDS5 kombinert ekkolodd/kartplotter. Forstått det slik at dette skal være brukbar kvalitet. Men, er det noen som kan anbefale meg hva slags kart man bør skaffe og fra hvor? Ser det fins mange muligheter. Gjelder områdene oslofjorden og skagerak. Håper noen har erfaring. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Terje338 Svart 31.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2013 C-map kjem ut med kart for Lowrance og Simrad innen få dager og det hadde eg heilt klart gått for istaden for det elendige navionics greia. Sitér dette innlegget Link to post
Steinar Graff Svart 31.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2013 Ok. Takk. Da skal jeg følge med på det. Hva er ulempene med navionics? Sitér dette innlegget Link to post
Terje338 Svart 1.April.2013 Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 (redigert) I min blogg har eg samanligna dei 3 karttypene c-map, navionics gold og bluechart og du får eit lite innblikk i kva problemet med navionics kartene er: http://terjeandre.blogspot.no/2012/02/sjkart-c-map-vs-navionics.html Redigert 1.April.2013 av Terje338 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.