Jump to content

Reparere dreggkasse med kjemisk metall?

bladfyken

Recommended Posts

Hei. Er det noen som har erfaring med kjemisk metall? Jeg har fått en sprekk neders og ytterst på dreggkassa som er i aluminium. Det er umulig å få dreggkassa av, den sitter som støpt i sika, hehe. Prøvd forskjellige måter å få den løs på så har nå gitt opp å få den av. Men tenkte at det kanskje kunne være en mulighet å prøve kjemisk metall. Sprekken er på ca 5 cm nederst i hjørnet.

Så har noen erfaring med dette hører jeg gjerne fra dere. Fjerne maling og pusse godt ned på metallet tar jeg som en selvfølge, eventuelt også raspe litt opp med fil for å få bedre heft.

Pianostreng er vel det eneste jeg ikke har prøvd. Kniv, dreimler, varmluft og annet prøvd, uten hell, Derfor satser jeg på å få reparert det der det står. Enten ved kjemisk metall, eller poppe plate som foreslått her, holder ikke det, innom et verksted som har mulighet til å sveise ved brygga. Er vel noen som kan det og ett eller annet sted, hehe;-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...