margarus Startet 31.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2013 (redigert) Hei. Jeg har kikket litt i luker og skaper i min gamle if26 seilbåt og funnet ett par ting jeg lurer på hva er og om det kan kompletteres og brukes i dag? Disse. Boksene henger ved det elektriske anlegget i båten. Det er ingen instrumenter i cockpit i båten. I baugen under madrassene er det 2 gjennomføringer med hver sin sensor med avklippet ledninger. Den ene er det olje oppi og er muligens en dybdemåler? Den andre tror jeg er en logg da den har en propell på utsiden. Har boksene på bilde noe med dette å gjøre? Redigert 31.Mars.2013 av margarus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DagOve Svart 31.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2013 https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:L2bILGH7KKEJ:www.simrad-yachting.com/Root/Operator%20Manual/SimradYachting/English/Navico_TP5000-TP5500-User-Manual.pdf+&hl=no&gl=no&pid=bl&srcid=ADGEESjrSIgFvb4o4bNxaN2-TrhxQ8TfQHNXekurZitBg3v2A5F4CYW9jsaro5eCKL0HRxwBVRDIePXuYRjXvV0SXmldeUvAaq5j8AtLnX7Yhvsnj4oyINJKk7EnLUMzjEie2XqqpfRp&sig=AHIEtbSDTIXhLDHzW0ga2cX3ohF_yKQ6-w Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 31.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2013 Det er datainnsamlingsboksen til logg og dybdegiver. Instrumentet er tilkoblet der. Se her for mere info. Har Du alle delene er det jo bare å prøve å sette det i drift. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
margarus Svart 1.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 Ok. Ser ut som gammelt utstyr.. Har kun di boksene og logg , dybde sensor Sitér dette innlegget Link to post
kavset Svart 1.April.2013 Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 Den boksen ser jo ut som den er oppkoblet alle rede? Er vel sikkert "hjernen" til instrumentene dine. Navico er jo i dag det firmaet som simrad, lowrace og B&G bruker i en eller annen sammarbeidssammenheng. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.