Platt Startet 26.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2005 Ford XLD 416, 50 hk, diesel. 1987 mod. Søkte litt i erfaringsdatabasen, men fant ikke noe som matchet denne motoren helt. Er det noen som har vært borti denne motoren? Erfaringer? Trivselsturtall, vedlikehold, støy, forbruk, sterke/svake sider, osv. All info tas imot med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 27.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Hebbe!? Har ikke du en lignende motor i din nye Saga 27'? (bare ca. 30 flere hk?) Ingen som har vært borti disse? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 (redigert) Hebbe!? Har ikke du en lignende motor i din nye Saga 27'? (bare ca. 30 flere hk?) Hebbe har en Ford Endura 1,8l på 60 HK fra 1996 i sin båt, vil tro at dette ikke er samme motor som den du etterspør, den motor jeg har ble produsert 1. gang i 1990. Redigert: La inn et bilde av min motor. Jeg vet egentlig veldig lite om denne motoren da jeg kun har startet den 3 ganger, den har startet lett hver gang. Har pratet med den lokale Ford forhandleren og han mener dette er en bra motor til å ha i en båt. Min motor er en bilmotor (Den samme som bl.a står i Mondeo, min er uten turbo) som er montert ny inn i båten i 1996. Redigert 27.Februar.2005 av Hebbe (see edit history) Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.