Jump to content

Hvem selger båt i Norge. Megler med havn

Enzo

Recommended Posts

Telemark Lystbåtformidling har dette, liten havn ved utløpet av Porsgrunnselva..Båtene er godt synlig fra riksveien som passerer over Kulltangbura, det ligger to båter der i dag til salgs..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Vi vurderer å levere fra oss båten over sommeren til noen som kan selge den for oss da vi har kommet over ny båt som vi vurderer å kjøpe og flytte inn i og da er det ønskelig å bare levere den til en megler istedet for å leie ekstra båtplass til den osv til den er solgt.

Tips ?

Hva har du i kikkerten? En tr....r?

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Lundebåt og Heitmann høres interessant ut, men er ikke dette kun for de som kjøper nybåt av dem da ?

Telemark lystbåt høres også interessant ut takk men jeg hadde litt lyst å få plassert den et godt stykke inn i Olslofjorden. Tror det er lettere for at ting blir solgt der.

Harstad er nok i feil del av landet, og Astor. Jeg holder kortene tett til brystet til vi har fått sett på vidunderet.

Telemark Lystbåtformidling har merket samme båt solgt flere ganger for å deretter å legge den ut for salg igjen til samme pris to uker senere, har jeg sett. Samme prosedyre med tre forskjellige båter på den tida jeg kjøpte nåværende båt.

Så de er noget motvillige til å selge under prisantydning, og tar samtidig sjansen på å bli gjennomskuet.

:smiley:

baatplassen.no

Din kommunistiske hjemmehavn på nettet!

lunde båt sin hjemmeside:

Som profesjonell båtmegler med god kjennskap til markedet, oppnår vi normalt en bedre pris for båten din enn du selv vil være i stand til. Med basis i vår brede kompetanse og lange erfaring i salg av nye og brukte båter påtar vi oss å selge båten din. Vi megler alle merker og båttyper, både motor og seil. Vi har meget gunstige betingelser. Du betaler provisjon bare når salget er gjennomført

http://www.lundebaat.no/lunde-bat-bruktbat.html

Vi sees!

Baatsman. Det var veldig interessant, skal sjekke videre der. Jeg har sansen for lunde og heitmann.

Bitteliten, jeg skjærer av meg en finger før jeg gir Normar to norske kroner for noe som helst igjen, jeg senker heller båten til fiskene før de får tjene en krone på å selge den, sånn er det med den saken :)

Tar kontakt med lunde og heitmann så ser vi hva som kommer ut av det.

Takk allesammen

Liten update. Sendte mail til LundeBåt 3-4april, har fortsatt ikke fått svar. Er litt usikker på om jeg vil overlate salget av båten til noen som ikke engang svarer på mail.

Skjønner veldig godt hva du mener, men jeg tror likevel ikke du skal regne Lunde blant de mest suspekte ... ville gitt dem en sjanse pr. telefon også. Ikke fordi jeg har noen erfaring med dem selv, men jeg mistenker jo at de er relativt ryddige i forhold til diverse andre "meglere". Samme med Heitmann, de har vel holdt på minst (?) like lenge som Lunde?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...