Proxor Startet 3.April.2013 Link til dette innlegget Startet 3.April.2013 Hadde flott tur i kvelds sola i dag på speilblank sjø, føler sommeren nermer seg :) Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 Soloppgang 1 april ;-) Fikk 5 herlige netter i båten denne påsken! Ikke et vindpust inni denne viken vi lå denne natten ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 Jeg har hatt mange utrolig fine dager på sjøen de siste ukene. Tipper jeg har hatt 10-12 turer siden begynnelsen av mars. Bilde nummer to er fra sørsiden av Ålesund sentrum hvor det står mengder med gyteklar torsk. Borgundfjordfiske er et kjent fiske med lange tradisjoner hvor en fast stamme kommer inn for å gyte hvert år. De siste 5 årene, tror jeg, har fjorden vært sengt for garnfiske for å få opp bestanden. Det har gitt fine muligheter for hvermansen, uten garn, til å dra seg noen fine kg torsk. Hver kveld ligger det mellom 20 og 35 båter utpå fjorden og det er et hav med lanterner i mørket frem til midnatt. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Riktignok Marsbilder, men føler disse fanger essensen av Aprilfølelsen på sjøen. Bildene er fra en tur til Kvitsøy rett før påske i strålende vårvær. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
bella580C Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Her koooser jeg meg med båten min....fra vinduet...inne :-( Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
glalaks Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Snart klar for sjøsetting den der bella580.. Hehe Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Astor Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Proxar; nydelige bilder. Både forgrunn og bskgrunn er perfekt. Fin stemning. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Key Freak Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Årets første tur gikk av stabelen 1. april, utover Oslofjorden fra Vollen. Filtvet Fyr/Villa Malla En del is på gjestebrygga i Holmsbu... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Euklid Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Heldigvis har april så langt vært en god måned for seiling -- i likhet med januar, februar og mars. Dette lover godt. Et bilde fra kveldens tur: Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 båten min under mørkegrønn presenning i bakgrunnen. nå er det kommet enda mere snø, bildet er tatt i påsken. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
SRA Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Heisann hvor er dette Andresh? Soloppgang 1 april ;-) Fikk 5 herlige netter i båten denne påsken!Ikke et vindpust inni denne viken vi lå denne natten ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 SRA - begge bildene er tatt på "Sauøya" . Ligger rett øst av Finnøy, nord av Byre ;-) WP 59°10,07’N 05°58,06’E Sitér dette innlegget Link to post
hev Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Hadde flott tur i kvelds sola i dag på speilblank sjø, føler sommeren nermer seg :) Nydelige foto i kjent landskap dette. Og i dag er det noke ein dag med strålande sol frå knallblå himmel, skal dette aldri ta slutt... ? Sitér dette innlegget Hjemmeside på WEB og på facebook. Arbeidssted er Florø Radio. Link to post
JonnyF Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Riktignok Marsbilder, men føler disse fanger essensen av Aprilfølelsen på sjøen. Bildene er fra en tur til Kvitsøy rett før påske i strålende vårvær. Satser på slikt vær neste helg, da skal vi ut til Kvitsøy ! Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
Antilia Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Sol og fint 1 april i Flateby båthavn, men vel tidlig for båt utsetting. Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Erik Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Satser på slikt vær neste helg, da skal vi ut til Kvitsøy ! Værmeldingene ser upåklagelige ut, og Kvitsøy er alltid ett hyggelig sted å dra innom ja . God tur ! Vi reiser nok mer Nordover denne helga, for på Søndag er det meldt så lite vind at vi må satse på medvinds genakker seilas for å komme oss hjem igjen.. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
TG-cruiser Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Den årlige søsætningsdag 03.april med ny motor på Dille. Klar til mange fiske/jagt ture i Godthaabsfjorden. Den dag hvor alle vinterens forventninger bliver realitet Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Når Kvitsøy plutselig ble et så sentralt tema her tar jeg sjansen på å poste et annet marsbilde fra samme sted: Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Sjøsetting i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Euklid, kanonbra bilder Hvordan kamera/objektiv bruker du? Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Takk for det! De to jeg har lagt ut her er tatt med Canon 5D2 og et 17-40-objektiv. Sitér dette innlegget Link to post
Echo Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Flott dag på Flosta Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Bålbrenning og kos i fjæra mellom snøskurene som går i Trondheimsleia. Båten står trygt og fint i naustet! Klargjort for sjøsetting når tempen stiger og snøen gir seg!! Har ligget en båt ute i vinter, helt innerst som ikke vises på bildet (summerdream 28) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Fabelaktig å ha morgenkaffen i slike stunder Ein anna plass Ikkje bra å ta bilde mot morgensola,menmen Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.