Ulv I Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Forsiktig med slike bilder, kan bli tatt for usømmelig sikling av slike bilder hehe.. flott plass der ute :) synd ikke campingvogna flyter men får nok en god opplevelse på tur i sommer i vogna. Vi har funnet noen fine motiver på turen vår ;) Her er vi ved verdens høyeste skråstagbru over Millau dalen i Frankrike Hit kommer man ikke med båt, så vi nyter europa mens vi venter på at jeg kan ha båt igjen :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Sea Major Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Det var noe kjent her Lano2... er det du som ligger innerst? (i Olavssundet) I så fall, takk for sist ! Sitér dette innlegget Link to post
pege Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 https://baatplassen.no/bildearkiv/24/24009/p1050507.jpg Året "Lofotfiske" unnagjort. To fantastiske dager med strålende vær og godt fiske. Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 12.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 (redigert) Pege, legger ut linken din så det viser som bilde eg:) bare og klikke på Image ramma under smiley face i innlegget så poster du linken der. Flott fisk=) https://baatplassen.no/bildearkiv/24/24009/p1050507.jpgÅret "Lofotfiske" unnagjort. To fantastiske dager med strålende vær og godt fiske. Redigert 12.April.2013 av Proxor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pege Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Takker. Har problemer med å laste opp med Win 8. Har funnet ut at det må gjører gjennom "skrivebordet". Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Enzo, det står Vestfold på "Bostedskommune". Sikker på at du ikke drømmer deg litt mye bort nå i en sånn "liksombåt" i "fantasi-Karibien" , mens du sitter i gyngestolen på et eldresenter ? PS! Flagget ditt ser litt falmet ut. Har de norske flagg i Karibien ? Edit: Her er et Aprilbilde. Sikkert noen her som kjenner seg igjen ! Bostedskommune kan jeg ikke endre for hver gang jeg tar med boligen til ny kommune, det blir ekstremt mye bytting av det :)Flagget er #2 på siste 13mnd, har slitt ut ett allerede så dette her får rekke noen tusen mil til før jeg er hjemme til sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 15.April.2013 Link til dette innlegget Svart 15.April.2013 (redigert) Lano2, kjente du igjen nabobåten din her? Er vel snart på vei sørover du, skulle ikkje eg ta transportetappene for deg? Redigert 15.April.2013 av Tempest (see edit history) Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
lano2 Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Ja, jeg kommenterte det også for Mr Sea Major, at det var noe kjent med den båten. Litt underlig at Bav'ene ikke har lært å kaste anker, men legger hyssingen rundt mitt kryssholt, som du ser på bildet... Hva gjør man ikke for at påskeroen skal senke seg ? Er du blitt landkrabbe Tempest ? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Moonduster litt matt etter vinteren.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
All In Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Hatholmen fyr. Kaffekos med bagevarer i fra Edgars bakeri.. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyF Svart 17.April.2013 Link til dette innlegget Svart 17.April.2013 Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
Andresh Svart 17.April.2013 Link til dette innlegget Svart 17.April.2013 Fine båter og fine plass N300! Kjenner jeg er steinklar for tur i helga etter flott foredrag av Jarle Andhøy og hans historier om Berserk i kveld!!. Store kontraster mellom våre "utfordringer" i lille Ryfylke og hans seilaser....hehe ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 fine plass Men hvor er det ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Andresh Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Kvitsøy (nordbø). ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Er ofte på Kvitsøy (har hatt første overnatting der i år), og går ofte lange turer der også, og har plaska rundt med jolla endel, men der har jeg faktisk aldri vært. Er det gjestebrygge der, eller er det privat ? Går det evt ann å ligge til land/Svai ? Er det mye svell der i nordvesten ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
JonnyF Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Kan tenke meg at det var kjekt og høre på Andøy sin utrolig historie ja ! Er klar som et egg til og komme meg ut på havet igjen, bare håpe vær gudene spiller på lag!:) Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
JonnyF Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Er det gjestebrygge der, eller er det privat ? Går det evt ann å ligge til land/Svai ? Er det mye svell der i nordvesten ? Hei Erik, Er nok privat hytte der vi ligger, men er fult muligt og ligge på svai/land, men er litt usikker på om du kommer deg inn med seilbåt, dybden er ca 2mtr i sundet og broen fra leiasundet er Max 4mtr høgt. Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
JonnyF Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Men ta deg en tur med lettbåten,utrolig flotte plass!:) Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
JonnyF Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Borgøy. Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.