Ronney Startet 4.April.2013 Link til dette innlegget Startet 4.April.2013 Hei alle , Sesongen nærmer seg og jeg satser på en knallsommer i skjærgården! Er det noen der ute som har info til meg om hvor jeg kan få bestilt nye puter til min White Shark 175? Håper på rask og positiv respons :) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Det er Fische marine som er importør, så en telefon til dem hadde sikkert løst problemet ditt. Jeg hadde en sånn selv, med 115 E-Tec motor. Likte den skikkelig godt Sitér dette innlegget Link to post
Ronney Svart 4.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Kjempe! Takk for kjapt svar. Ringer de imorgen. Jeg har på en 90 HK, to-takter, ikke misfornøyd jeg heller;) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Skikkelig kule, og jeg snur meg fremdeles etter dem på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.