Ankermann Startet 26.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2005 Hei! Jeg lurte på om noen har erfaringer med Rinker båter, er disse båtene bra i forhold til sine konkurrenter? Det være seg Bayliner, Sea Ray og andre. Takker for tilbakemeldinger. For Rinker se: www.www.coastlinemarine.no og den aktuelle båten jeg tenker på er: http://pal.finn.no/pal/boat1/boat/object;p...Ksn047502&pos=9 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 26.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2005 Ligger en Rinker i erfaringsdatabasen. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Ankermann Svart 27.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Ligger en Rinker i erfaringsdatabasen. Faxen <{POST_SNAPBACK}> hvor finner jeg denne basen da? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 hvor finner jeg denne basen da? <{POST_SNAPBACK}> Om du ser øverst på denne siden så ligger det linker til bl.a. erfaringsdatabasen, klikk på den og du er der. Ellers så ser du Rinker`n ved å klikke her... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.