Vinke Lanke Startet 4.April.2013 Link til dette innlegget Startet 4.April.2013 Når jeg mener fasilitetene så er det toalettene jeg tenke på og om vannet er tilkoblet i toalettanlegget? Og om det er strøm på alle bryggene? Nå er det ikke lenger noen hemmelighet hvor jeg har tenkt meg i helgen. :-) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Når jeg mener fasilitetene så er det toalettene jeg tenke på og om vannet er tilkoblet i toalettanlegget? Og om det er strøm på alle bryggene? Nå er det ikke lenger noen hemmelighet hvor jeg har tenkt meg i helgen. :-)Da sees vi lørdag da;-) henter ny båt, og skal mellomlande på østre. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Vinke Lanke Svart 4.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Skal bli moro å beskue din nye skute All In! Håper bare at toalettanlegget i gjestehavna er i drift... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Om ikke har vi pubben i Tønsberg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Isfritt inn til Sandtaket fikk jeg melding om i dag. I alle fall til min plass. Prøver å nå havnesjefen, All In. Har du kontakt med han? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Vinke Lanke Svart 4.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Da har ting skjedd siden i går Astor. Var en tur til båten i går og da var det ikke isfritt inn til din nye plass, men isen innerst i Sand Taket begynte å bli grå i går. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Varmen har satt fart på smeltingen. Fint å komme på sommerplassen igjen selv om Tofte har vært en flott vinterplass og ikke minst sosialt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
All In Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Isfritt inn til Sandtaket fikk jeg melding om i dag. I alle fall til min plass. Prøver å nå havnesjefen, All In. Har du kontakt med han?har avtale med Svein å ringe før jeg kommer. Ringer han i morgen også for å være sikker Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 Var på bolærne i påska. Da var det ikke åpent. Bare strøm på bryggene. Vet ikke om det er åpen do oppe i kantinebygget. Fyren er der å tar betalt. 100kr natta,siden det ikke var vann. Do anlegget er jo så godt som utendørs anlegg. Så vannet kan ikke settes på. På vestre kunne vi fylle vann på båten og do og Resturant var åpen i påska. Ikke så lett å få strøm der. Vet heller ikke om det er åpent der nå,men trur det,er taxibåtkisen som driver der. Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 Hei, hørte at det ikke blir drift i kiosken og Resturangen i år er det noen som vet noe om det ? Gjelder Østre Bolærn, Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 Har hørt/lest det samme et eller annet sted for ikke så lenge siden, men klarer ikke å finne tilbake til det.Noe vil nok skje der ute: http://www.tb.no/Her_b_r_N_tter_y_overta-5-76-3281.html Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 så noe om det i nyhetene. meldingen var vel at at gjestehavna ikke ble rammet, men det andre som drives der blir avviklet. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
bert Svart 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 Vi får håpe de finner en løsning på det, dumt vis det ikke blir noe drift der i år. Sitér dette innlegget Link to post
Janda Svart 14.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 Er det noen som vet om det er strøm å få på østre Bolærne nå? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.