vestover Startet 5.April.2013 Link til dette innlegget Startet 5.April.2013 Lurer på å kjøpe en av disse. Lenge hatt lyst på en liten seilbåt, og vurderer denne kanskje sterkest. Svak for båter med det jeg noe uobjektivt kaller "god gammel båtfasong". I dette ligger vel en tanke om søttitallsbåtene, gjerne slange og med spiss baug og gjerne en snerten hale på toppen av det hele...Corribee mkII har lenge vært en favoritt, dette må være noe av det vakreste jeg har sett. Hunter´n gir assosiasjoner til åttitallsbåtene jeg har litt mindre sansen for, men jeg synes den er liten og fin uten å være...for liten! Men. En 19-foter er klart mye mindre enn rn på 22. Tror dere det vil ha noe å si for dagsturbruk? Ligger lite og sover i båten, foretrekker å ta med telt. Liker dog å ha inntrykk av at jeg seiler, ikke bare flyter som en dupp med vinden! Noen som har sett hvordan disse er inni? Skulle gjerne hørt det om noen hadde erfaringer med disse båtene, eller gjort seg opp noen tanker etter å ha brukt dem! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.