Pianoman Startet 5.April.2013 Link til dette innlegget Startet 5.April.2013 Hei, er en ganske ny med, båt, fikk nettopp en 20"Polar på sjøen med en marna bensin motor. Sviver som en klokke og er lett å starte. Men har et lite roblem, den lekker mellom i en kopling mellom propell aksling og "motor " kopling. Etter å ha lest endel her på forumet har jeg kommet til at det er en talg pakning inni i denne koplingen som må skiftes? Kan dette gjøres mens den ligger på vannet eller må den på land? Kan jeg eventuellt prøve å stramme denne "koblingen" den ser ut til å ha noen hull i seg som det kan settes et verktøy i for å stramme, noe jeg bør prøve på? Setter pris på all hjelp. Båten ha ligget på land en tid før den kom på sjøen. Hilsen Pianoman Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Post et bilde av pakkboksen. Vis du har fettsmurt pakkboks, kan det være så lett som å fylle på mere fett på fettkoppen. Ellers, talgpakninga strammet e mens båten var på vann, men strammet bare bitte litt. stor vannpipetang gjorde min jobb. Er de 2 mutter som e strammet. Sitér dette innlegget Link to post
Pianoman Svart 5.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Hei, takk for raskt svar, jeg har fyllt disse med fett, legger ved et bilde der det drypper, det er den "lille" hylsen mellom de to stengene det drypper fra, båten har vridbar propell, ser også ut til at når jeg setter propellen slik at den reverseres så drypper det mer. Sitér dette innlegget Link to post
askugge Svart 15.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2014 Hei der ;) jeg sliter også med det samme problemet nå, hvordan klare du problemet? Mvh Anders Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.