harry92 Startet 5.April.2013 Link til dette innlegget Startet 5.April.2013 (redigert) heisann. jeg har jo en trebåt som jeg tokk over i 2008, her for en stund sinden lagde jeg en blogg om båten om resureringa om båten , men det jeg syns var litt kult da er at båten og bloggtitelen har nå kommet i siste utgivelse av båtmagasinet. hva er det neste bladet bloggen kommer i da da tru ? hehe har du lyst til og se så gå inn på linken en tur da. gjerne del videre http://mathiashansenbaat.blogspot.no/ mvh mathi92 Redigert 5.April.2013 av mathi92 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Fin dokumentasjon av oppussing av en gild sjekte! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Bodehode Svart 6.April.2013 Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Flott blogg Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.