PerUlv Startet 5.April.2013 Del på Facebook Startet 5.April.2013 Heisann, Jeg kjøpte nylig en 20 fots båt, og har fått meg båtplass i Bergen på papiret, kun noen minutter fra huset mitt. Dessverre har Kong Vinter enda ikke har sluppet taket og plassen er fremdeles frosset til. Isen har vært nokså tykk der til nå, men det løsner nok ila en ukes tid eller så. Dette er nokså uvanlig i Bergen i April kan man si. Det ligger dessverre en båt på plassen min. Denne tilhører en som ikke har betalt for seg. Han er sagt opp har så frosset inne. Båten har noen riper i skroget, så jeg vil ikke røre den. Er litt usikker på hva jeg kan gjøre med det, men regner med at kaieier ordner opp straks isen løsner. Hvis ikke får jeg en bøyeplass der. Jeg har lånt en plass på Grimstad (Dolviken) siden før påske, men nå må jeg dessverre flytte meg fra denne plassen på søndag (i overimorgen...). Er det noen som vet om et greit og ikke minst trygt sted der man kan ligge i en ukes tid eller så mens man venter på at isen i de innerste fjordtarmene går? Ca Bergen-Os? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Sender deg en IM Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
PerUlv Svart 5.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2013 Takk for meget hyggelig svar. IM er sendt. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Regner med at det har ordnet seg for deg, PerUlv! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Hvis ikke, så gi meg en lyd. Min plass er tom for tiden. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bergen dørk Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Har du solgt, Skipper Worse? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Ask Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Vår plass i Bergen sentum er ledig for tida så den kan du låna, men plassen egnar seg best for større båtar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Har du solgt, Skipper Worse? Nei... men det er vel bare et spørsmål om tid regner jeg med. Holder på med å klargjøre osv og havner vel på finn om ikke lenge så får vi se hva som skjer. Eller spurte du fordi du ønsker deg ny båt? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bergen dørk Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Jepp, jeg ønsker meg alltid ny båt....stort sett da. Din er nok i største laget for meg og hvem vet om jeg ikke prøver seillivet. Time will show. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
PerUlv Svart 6.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2013 (redigert) Heisann! Her har det skjedd litt! Tusen takk for hyggelige tilbud. Heldigvis ble det ordnet meget raskt med god hjelp fra Bergen Dørk! Takk til dere alle! Ha en strålende lørdagskveld! I morgen skal hele familien på sjøen! Redigert 6.April.2013 av PerUlv (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.