Jump to content

Gjestehavn Bergen Sør?

PerUlv

Recommended Posts

Heisann,

Jeg kjøpte nylig en 20 fots båt, og har fått meg båtplass i Bergen på papiret, kun noen minutter fra huset mitt. Dessverre har Kong Vinter enda ikke har sluppet taket og plassen er fremdeles frosset til. Isen har vært nokså tykk der til nå, men det løsner nok ila en ukes tid eller så. Dette er nokså uvanlig i Bergen i April kan man si.

Det ligger dessverre en båt på plassen min. Denne tilhører en som ikke har betalt for seg. Han er sagt opp har så frosset inne. Båten har noen riper i skroget, så jeg vil ikke røre den. Er litt usikker på hva jeg kan gjøre med det, men regner med at kaieier ordner opp straks isen løsner. Hvis ikke får jeg en bøyeplass der.

Jeg har lånt en plass på Grimstad (Dolviken) siden før påske, men nå må jeg dessverre flytte meg fra denne plassen på søndag (i overimorgen...). Er det noen som vet om et greit og ikke minst trygt sted der man kan ligge i en ukes tid eller så mens man venter på at isen i de innerste fjordtarmene går? Ca Bergen-Os?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...