lian Startet 6.April.2013 Link til dette innlegget Startet 6.April.2013 Hei ! Er det noen som har kjøpt motorspyler innenbords fra maritim ?? Lurte på åssen kobling dere bruker på den for og få koblet vannet på ?? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.April.2013 Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Er vel denne du mener? http://www.maritim.no/motor-styring/utenbordsmotor-utstyr/tilbehor-utenb-motor/motorspyler-for-innenbordsmotorer Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
lian Svart 6.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Ja stemmer det :) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.April.2013 Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Det kan se ut som det enten er vanlig kobling til vannslange, ellers så skrur man slangen rett på koppen. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
lian Svart 6.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Har forsøkt div koblinger men ikke funnet noe ennå Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.April.2013 Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Hvis du allerede har kjøpt den, kan du ikke ta et bilde av den og legge ut her? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
lian Svart 6.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Skal få gjort det litt senere :) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.April.2013 Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Var da merkelig. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
GunR Svart 6.April.2013 Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Passer ikke en vanlig Gardenakobling, sånn til hageslangen? Den delen man vanligvis skrur på vannutkastet på husveggen? Ser sånn ut.. http://cdn.gardena.com/dimage.axd/default/ga110-0101/200x200/10a5cb46.png Sitér dette innlegget Link to post
lian Svart 6.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Hei GunR :) Jo du har nok rett i det skal sjekke og få kjøpt en sånn til uken .. Takk for tips :) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 6.April.2013 Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Du har fått en som noen har stjålet koplingen på, jeg har maken og der går en helt vanlig kopling til en helt alminnelig gardena eller tilsvarende. Maritim fortalte meg at de har hatt trøbbel med folk som driver og stjeler fra utstyr i hyller men at det skulle bli en orden på dette Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Vet ikke om det følger med en brukerveiledning til denne saken, men litt obs ville jeg vært. Kobler man den på og åpner vannet før motor startes risikerer man og fylle hele eksosslange med vann og med fare for at vannet trenger inn i åpne eksosventiler og inn i sylindere. Jeg ville i hvert fall startet først, og så åpnet vannet, og så stengt vannet før motor stoppes igjen. Impeller tåler å gå tørr noen sekunder. Bedre det enn å fylle sylindere med vann. Impeller kan jo også tas ut, og så bare sette lokket på igjen. Jeg har et ganske stort sjøvannfilter. Skal jeg kjøre frostvæske i systemet når båten tas på land stenger jeg inntaksventilen, tar av lokk på sjøvannfilter, og tømmer blandet frostvæske i filterbeholder mens motor går. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.