sveini 95 Startet 7.April.2013 Link til dette innlegget Startet 7.April.2013 Hei Jeg skulle hatt en sinkanode under båten min en maxi 77 Jeg lurer da alså på om det er mulig og sette på en slik anode som dette http://www.maritim.no/batpuss/sinkanode/sinkanode-for-skrog/sinkanode-0-2kg På her. ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Det kommer jo litt an på hva du ønsker å beskytte. Ønsker du å redusere rust på kjølen så bør du montere den rett på kjølen. Er det motor, propellaksel osv. du ønsker å beskytte så kan du sette en bolt tvers gjennom skroget med anode utvendig og kabel til motor innvendig, Sitér dette innlegget Link to post
sveini 95 Svart 7.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Ja et er til drevet og propellen.Der den egentilige anoden skal sitte sliter vi med og få ut skruene... og sjøsetting er bestilt til helga. så jeg sitter og vuderer reserve løsninger og tenker at det makerte område er nær drevet. dette er da i tilfelle vi ikke klarer og smøre skruene opp og få løsnet dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.