wiiken Startet 8.April.2013 Link til dette innlegget Startet 8.April.2013 Er det noen som vet målene på en håndsveiv til Sabb Diesel 18HK? Finner ingen til salgs, så tenkte å lage en selv. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.April.2013 Link til dette innlegget Svart 8.April.2013 Mener på at min var rundt 25cm lang, og med håndtak rundt 12cm ut. Enden som går inn på motoren var neddreid og gjenget for festemutter på baksiden. Men mål litt mellom startstativ og spaker, det viktigste er at sveiv og knoker ikke slår borti noe på sin vei.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
wiiken Svart 8.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2013 (redigert) Setter pris på svar, men trenger noe mer nøyaktige mål på delen som går inn i motor Redigert 8.April.2013 av wiiken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.April.2013 Link til dette innlegget Svart 8.April.2013 Har du ikke en motor å måle på da? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
wiiken Svart 8.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2013 Joda det har jeg, Hadde bare håp om svar tidlig så jeg slapp å gå ut til båten å måle. Den står ikke akuratt bak i hagen for å si det slik. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.April.2013 Link til dette innlegget Svart 8.April.2013 OK! Jeg har solgt min for flere år siden, så jeg tok det bare litt på husken... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.