Jump to content

Edit History

Lars Hansen

Lars Hansen

Runner skrev On 9.4.2013 at 9.29:

Eller kanskje noen har efaring med noen modeller som bare kan brukes mellom solnedgang og soloppgang

Guest Avmønstret# skrev On 9.4.2013 at 9.51:

Ville kikket/lest om toppmodellene til Samsung

evenR4u skrev On 9.4.2013 at 23.35:

Sammenlignet disse fem i direkte sollys ved siden av hverandre i familietreff i påsken:

iPhone 5

iPhone 4S

Samsung Galaxy S3

Samsung Galaxy Note

Nokia 920 (Windows 8 telefon)

Ble overasket over at Nokia'en "vant" med rimelig margin til de to iPhonen'ene. De to Samsungene falt helt gjennom, begge så ut som svarte speil med sola midt i mot og var ikke mulig å lese/se noe som helst på.

Har gått 10 år siden denne tråden ble opprettet, men like aktuell i dag.

Jeg har en Samsung S20 FE 5G som har blitt ett år gammel. Fra jeg fikk den har den hatt store problemer med mørk skjerm i sollys, er nok telefonen som beskytter seg selv litt vel aktivt mot varme. 5min i solsteiken så er skjermen knapt lesbar.

Mange som har samme problem.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s20-series/display-brightness-dims-after-few-minutes-at-direct-sun-because/td-p/3470658

Kona har en eldre Samsung S9 +, og denne har ikke samme problemet. Alltid godt lesbar i sola.

Noen som har gode erfaringer å dele, lyssterke telefoner som ikke blir sorte i sola?

Kun Android er interessant. 

Lars Hansen

Lars Hansen

Runner skrev On 9.4.2013 at 9.29:

Eller kanskje noen har efaring med noen modeller som bare kan brukes mellom solnedgang og soloppgang

Guest Avmønstret# skrev On 9.4.2013 at 9.51:

Ville kikket/lest om toppmodellene til Samsung

evenR4u skrev On 9.4.2013 at 23.35:

Sammenlignet disse fem i direkte sollys ved siden av hverandre i familietreff i påsken:

iPhone 5

iPhone 4S

Samsung Galaxy S3

Samsung Galaxy Note

Nokia 920 (Windows 8 telefon)

Ble overasket over at Nokia'en "vant" med rimelig margin til de to iPhonen'ene. De to Samsungene falt helt gjennom, begge så ut som svarte speil med sola midt i mot og var ikke mulig å lese/se noe som helst på.

Har gått 10 år siden denne tråden ble opprettet, men like aktuell i dag.

Jeg har en Samsung S20 FE 5G som har blitt ett år gammel. Fra jeg fikk den har den hatt store prosjekter med mørk skjerm i sollys, er nok telefonen som beskytter seg selv litt vel aktivt mot varme. 5min i solsteiken så er skjermen knapt lesbar.

Mange som har samme problem.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s20-series/display-brightness-dims-after-few-minutes-at-direct-sun-because/td-p/3470658

Kona har en eldre Samsung, S9 +

Den har ikke samme problemet, alltid godt lesbar i sola.

Noen som har gode erfaringer å dele, lyssterke telefoner som ikke blir sorte i sola?

Kun Android er interessant. 

• Create New...