Gjerdingen Startet 9.April.2013 Link til dette innlegget Startet 9.April.2013 Hei Jeg har lyst til å prøve å opprette en facebook / info side for eiere av Seaking 38 og Seagueen 38 båter. Dette er en side for å legge inn innlegg og informasjon i forbindelse med bygging og kjøp av ferdige båter. Dette kan være innredningsløsninger som er valgt, motoralternativer, spørsmål etc. Hadde kanskje vært hyggelig å kunne samlet båter til et treff i året slik eiere av andre båttyper gjør og få en sosial greie ut av det. Sitér dette innlegget Link to post
Time Out 1 Svart 15.April.2013 Link til dette innlegget Svart 15.April.2013 Heisan Håper du får positiv respons på ditt initiativ Vi har anskaffet oss en 05 Mod Lykke til Sitér dette innlegget Time out Link to post
Ingar Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Vi har erfaringsdatabasen, her kan man legge inn erfaringer og opplysninger om sin egen båt. Inklusive innredningløsninger, modifikasjoner etc. Sitér dette innlegget Link to post
Kingdiver Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Eg kunne tenkt meg kontakt med Seaking 38 eigere, har prøvd og spørre om noen har fornyet flybridge og innredning, har kjøpt meg halvfabrikat Seaqueen 2013 mod, båten er levert til meg med mangler, holder på med og gjøre båten tett og klar for legging av kabler osv, dere kan lese om båt i siste Båtmagasinet som er i salg no i Mai. Sitér dette innlegget Link to post
Kingdiver Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Har no laget en side for Seaking 38, søk på Facebook etter Seaking 38, kommer til og legge ut bilder osv på denne siden, Sitér dette innlegget Link to post
Kingdiver Svart 15.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2013 Har ikke mottatt min innredning enda som eg har kjøpt og betalt, men eg forsetter på el,instalasjon og diverse forandringer, eg har fått noen kontakter med noen som har Seaking 38, eg får støpe av kasser under seter på flybridge da eg får låne kasser og støpe plugg. Eg har en side på FB, det er liten intresse for denne, selv om mange har etterlyst dette?? :-) Men eg oppdaterer denne under bygging for mine FB venner og for å ha dokumentasjon og komentarer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.