Jump to content

hvilken gjennomføring for vann gjennom gulv ?

waroo

Recommended Posts

jo , jeg trenger jo det. har jo ikke lyst til å ha et hull i dørken som vann kan komme gjennom , om en skulle få hull i skroget under vannlinja. jeg er altså på jakt etter en gjennomføring med tilkobling til slange i begge ender , og som har muligheten til å bli skrudd godt ned mot dørken slik at dette blir vanntett. da virker dørken som en sikkerhetsbarriere slik som før.

håper det er noen som har tips her......

ps. muligens var første innlegg noe upresist

Redigert av waroo (see edit history)

Jeg vil også anbefale deg å sette på en vannalarm. Slik med nivåbryter, enkelt og greit: http://www.marineshop.no/Elektrisk/Pumper/Lensepumpe/Vannalarm/RULE-Vannalarm-24V--106105-p0000066987.aspx Sett den så den varsler i høyde litt under pumpa. Eller monter den rett på pumpa..Da får du vite at det er vann der og kan sjekke hvorfor. Om pumpa går uten alarm så vet du ikke om du for eksempel kan ha lekkasje i kjølevannet. Det kan være skummelt. Et tips bare :thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...