Knut-Erik Startet 9.April.2013 Link til dette innlegget Startet 9.April.2013 Noen som har veiledning for skifte av registerreim på Mercury 115hk 4-taker 2006 mod ? Og hvor ofte denne skal skiftes Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 9.April.2013 Link til dette innlegget Svart 9.April.2013 Kanskje du bør ta en telefon til Ravn`s Garage for å bestille en servicemanual til denne motoren, der står alt du trenger å vite om vedlikehold på motoren, tror ikke prisen er så høy på denne manualen heller. Sitér dette innlegget Link to post
TG-cruiser Svart 9.April.2013 Link til dette innlegget Svart 9.April.2013 Hej. Jeg har for nylig skiftet på en 90 mariner årg 2000. Det tog ca 1 time og gik rimeligt nemt. Det sværeste var at få svinghjulet fri med hjemmelavet aftrækker. Du skal også skifte remstrammerhjulet samtidig. Interval ifølge servicebog er 500 timer, men min havde kørt ca 700 og havde ingen tegn på slid. Tror den sagtens kunne køre mindst 1200 timer uden problemer. Jeg fulgte en clymers workshop manual og det var fint, men jeg havde også klaret det uden dog skal man have tilspændingsmomenter. Vh. René. Sitér dette innlegget Link to post
Knut-Erik Svart 6.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2013 Hej. Jeg har for nylig skiftet på en 90 mariner årg 2000. Det tog ca 1 time og gik rimeligt nemt. Det sværeste var at få svinghjulet fri med hjemmelavet aftrækker. Du skal også skifte remstrammerhjulet samtidig. Interval ifølge servicebog er 500 timer, men min havde kørt ca 700 og havde ingen tegn på slid. Tror den sagtens kunne køre mindst 1200 timer uden problemer. Jeg fulgte en clymers workshop manual og det var fint, men jeg havde også klaret det uden dog skal man have tilspændingsmomenter. Vh. René. Tusen takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.