Jump to content

Kjøpe syrefaste settskruer i Oslo?

Popeye70

Recommended Posts

Hallo. For å slippe å løpe fra butikk til butikk - hvor i Oslo får jeg kjøpt syrefaste settskruer til cockpittelt-stenger?

Forrige eier av båten må ha hatt det som hobby å skru ut disse skruene, for halvparten mangler. Så lenge selve teltet er tredd på stengene og teltet er satt opp så sitter det sånn noenlunde, men så fort man slår ned teltet faller alt fra hverandre...

På forhånd takk for alle konstruktive tilbakemeldinger.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Tingstad i stålfjæra i Oslo har et av landes største utvalg av skruer, både syrefast og vanlig. Ingen over, ingen ved siden.

Hmm.. jeg har vært mye i Stålfjæra, men har til gode å se et ett-etasjes hus uten naboer der....

.. Beklager... veldig OT, men klarte ikke dy meg. ;-)

Ellers, støtter jeg bare valget av sted. Finner du ikke skruen din der, er et mekanisk verksted som kan lage skruene for deg neste stopp.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Tingstad i stålfjæra i Oslo har et av landes største utvalg av skruer, både syrefast og vanlig. Ingen over, ingen ved siden.

Tatt i betraktning at jeg bor på Kalbakken så burde det være overkommelig. Appen fra Gule Sider sier at det er 688 m hjemmefra, og det skal jeg klare. ;-)

Hadde jeg bare husket dimensjonen... :-/

Takk for alle tips!

Tatt i betraktning at jeg bor på Kalbakken så burde det være overkommelig. Appen fra Gule Sider sier at det er 688 m hjemmefra, og det skal jeg klare. ;-)

Hadde jeg bare husket dimensjonen... :-/

Takk for alle tips!

Løsvekt, gjør at du sikkert klarer å gjette deg til ca størrelse og ha de andre liggende til annet bruk senere.

Madammen bruker garantert ikke alle skoene i skapet, så da fortjener du å ha et lite arsenal av nyttige skruer i skuffen :-)

Skruene varer lengre enn skoene og koster langt mindre.

RSL

Løsvekt, gjør at du sikkert klarer å gjette deg til ca størrelse og ha de andre liggende til annet bruk senere.

Madammen bruker garantert ikke alle skoene i skapet, så da fortjener du å ha et lite arsenal av nyttige skruer i skuffen :-)

Skruene varer lengre enn skoene og koster langt mindre.

RSL

Jøss, kjenner du kona mi? ;-)

Da vi flytta inn her vi bor nå fant vi 21 skoskap (doble plastgreier fra IKEA for å henge på veggen) i kjelleren. Jeg fikk bruke 3 stk, kona tok resten. Allikevel har hun flere løse skopar i gangen enn meg...

Jøss, kjenner du kona mi? ;-)

Neida.... det er bare det at dama har to døtre... jeg har to døtre... i noen år bodde jeg med henne, hennes døtre og min minste datter....

Gjett hvem som fikk kjeft for å ha et skopar utenfor det doble IKEA-skapet som var avsatt til sko.... (jeg har aldri mer enn to par sko i omløp)

Nå bor jeg i båten og er Særboer med dama. Ergo er det jeg som til daglig bestemmer hvor mine fire sko skal stå. (hun har faktisk bare fire par sko her i båten...)

RSL

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...