Jump to content

1986 evinrude 50 hk startproblemer


Gammelsabben

Recommended Posts

Har en 1986 modell evinrude 50 hk, motoren starter og går som ei kula, når den først går altså. Når eg vrir på nøkkelen kjem da berre ei klikke lyd, som eg veit er automatchoken. Har bytta det elektriske på motoren da dette var dårleg. Det er ikkje startmotoren då dinna startar når ein brukar startkablar.
Av og til om morgonen startar han heilt fint med nøkkel.

Kva kan det være?

Link to post
Share on other sites

når du starter med startkabler, kobler du rett på startmotoren da?

 

Kan være nok at det er dårlig kontakt på en batterpol eller kobling for at det du beskriver kan skje

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Har ein gammal evinrude 50 hk som har fungert perfekt, alltid starta uansett vær. No har eg flytta han øve på ein Anna båt. Alle koblinger var gjort skikkelig.

I dag sjøsette eg båten. All gjekk heilt fint men motoren ville ikkje starte. Motoren gjekk rundt men da va heilt dødt. Har eg kobla feil eller har powerpacken røket?

 

Takker for svar

Link to post
Share on other sites

Har du en sort ledning som går fra den store runde koplingen og inn til powerpacken, kan du og prøve å koble denne fra for å se om du da får gnist. Det er denne ledningen som kutter tenning når den blir jordet gjennom tenningsnøkkel, stopp eller dødmannsknapp.

Link to post
Share on other sites

Takker for alle svar, har no gått over alle koblingane. Det er ikkje jordingsledningen heller. Når eg kobla den svarte ledningen til power packen

( stopledning) fekk eg heller ikkje gnist. Har ikkje dødmannsknapp, men teningsboks. Det er heller ikke tenningsboksen som er problemet. Eg Trur det ender med ny power pack eg :)

Redigert av Gammelsabben (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Har ein 50 hk Johnson som alltid har starta og gått. Flytta motoren over på ein anna båt som eg har pussa opp. Når eg skulle sjøsette ville han ikkje starte. Det var heilt dødt. Stod og kynna i fleire minutt men ingen ting skjedde.Har no gått over alle jordingskabler, Han får bensin men det er ingen gnist. Har skifta power pack, men det var ikkje den heller. Kva kan det være??

 

Hilsen ein ivrig ungdom

Link to post
Share on other sites

Har no klusset litt fram og tilbake, men når eg koblar fra "stikkkontakten", og drar den i gang så er det fin gnist.

Feilen ligger i den andre kontakten, enten er det ein ledning som er brudd på eller løs. Kan vera tenningsboksen som er gåen.

Enten so bytte eg den kontakten frå tenningsboksen med ein lik frå ein anna motor elle legge opp ledninga sjølv, tips, meiningar om dette??

Link to post
Share on other sites

Har fått gnist no, men når eg vrir om nøkkelen så kommer den litt og så stopper. Når jeg så prøver igjen er det heilt dødt. Når eg då har teke ut pøuggane og blåst dei rein so skjer da samme. Virker som han vert drukna i bensin, pøuggane er våte. Nokon tips???? Takker for svar!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...