Puffin Svart 2.August.2013 Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 Hillmarine har ikke propeller til DPHdrev. Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 3.August.2013 Link til dette innlegget Svart 3.August.2013 Er noen av propellmutterne for DPH og G4 propell links eller er begge høyregjenget? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 3.August.2013 Link til dette innlegget Svart 3.August.2013 Begge er høyregjenget. Sitér dette innlegget Link to post
Knutzen1 Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Hvis jeg har en dobbel installasjon som gjør maks 3300. Er det da bedre å trimme motorene, eller bytte til mindre propeller? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Om du har D4 som jeg mener å ha lest i annen tråd, så kommer du nok i mål med å gå ned en størelse på propellene. Trimming enten det er med boks eller omprgramering vil gjøre båten uselgelig senere om du ikke holder tilbake informasjon. Hadde holdt meg langt unna tuning av en båtmotor utført av mer eller mindre useriøse aktører som bare manipulerer visse parametere. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Knutzen1 Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 (redigert) Rart med anbefalinger som gis rundt omkring :) Takk SAP... Holder meg unna Noen som har oversikt over de rimeligste stedene for propeller? 2 sett orginal er jo rimelig kostbart Redigert 8.Mai.2014 av Knutzen1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 (redigert) Her selges nye originale for 925 pund. Ser de ikke har listet alle dimmensjonene, men de skaffer nok det du vil ha. http://coastalrides.co.uk/dph-sterndrive-parts?sort=p.price&order=DESC De selger også nye, brukte og overhalte drev for en rimeligere penge. Nytt DPH drev til 4.950 pund. Det er vel under halv pris vs her til lands selv med frakt og mva? http://coastalrides.co.uk/dph-sterndrive-parts/new-genuine-volvo-penta-dph-sterndrive-various-ratios-best-uk-price Redigert 8.Mai.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Knutzen1 Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Takk for det SAP, men er det ikke noe i Norge som selger disse rimelig? Eventuelt er det stor forskjell fra Norge og Sverige? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Du kan jo sjekke på drevia.se Vet ikke om noen i norge annet enn merkeforhandlere. De tar vel ca 25k pr sett? Costalrides som jeg linket til er godt kjent utenfor uk. Mange fra norge som handler der. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Knutzen1 Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Ok, da blir det vel handel derfra :) Takk for tips!! Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Har ikke egen erfaring bare så det er sagt, men har hørt om mange som handler derfra pga prisen. Søker du på costalrides her inne så finner du noen tråder tror jeg. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.