nordan family 27 Startet 14.April.2013 Link til dette innlegget Startet 14.April.2013 Jeg har i dag en C-120 nede, hvor jeg har radar, GPS, VHF og dybde inn. Så er det koblet derfra og opp på fly GPS, VHF og dybde slik at jeg bare tar med meg selve plotteren opp, og kobler til der oppe i stedet. Men jeg lurer på å skaffe meg en brukt en til for å slippe å drasse denne opp og ned (og plutselig mister den). Slik jeg har koblet mitt opplegg - kan den oppe da være en slave på den nede, eller må jeg ha kart også på den oppe? Eller vil det kreve andre kabler for å få en slave oppe?. NMEA, GPS og Seatalk kablene fra oppe/nede og til/fra vhf/GPS/dybde møte i dag bare i splittere/sukkerbiter. (radar får jeg ikke opp på dagens kobling, og har heller ikke behov for å få det oppe) Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 14.April.2013 Link til dette innlegget Svart 14.April.2013 Ja, du må ha kart i begge hvis det er den gamle C-modellen du har. C-Wide deler kart, det gjør også E-Wide og den gamle E. Ellers vil jeg tro de deler det meste via NMEA/Seatalk. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 14.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2013 Det er ikke wide, så det er nok den gamle, ja. Hvis jeg må ha ny kartbrikke også så gjør det jo noen av de annonserte litt mindre interessante. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 14.April.2013 Link til dette innlegget Svart 14.April.2013 Hva selges typisk C120 for? Ikke det at jeg er interessert i å kjøpe en, men jeg har snart en E80 som skal ut på markedet. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 14.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2013 Synes prisene er veldig veldig varierende, så jeg vet ikke hva som er rett. Begynner å bli gammelt, og ikke kompatibelt med nye radarer. Men det er vel kanskje din? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 14.April.2013 Link til dette innlegget Svart 14.April.2013 Min er kompatibel med nye radarer, jeg skal også selge en HD Digital radar av siste generasjon. Var en tur inne på finn.no så jeg har nå en ide om hva jeg skal forlange for E80en. Må bare få tid til å installere det nye Simradutstyret før jeg kan selge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.