Apeneve Startet 15.April.2013 Link til dette innlegget Startet 15.April.2013 Har kjøpt meg en "Sea Ray" !Som jeg skal få pusset opp i løpet av sommeren (Håper jeg)Har en hel haug med jobb foran meg. Kjøpte denne båten pga mye fritid, så jeg er vel sysselsatt for lengre tid.Trenger mange tips, har mange spørsmål som kommer etterhvert. ;) Her er et bilde av skjønnheten :)https://baatplassen.no/bildearkiv/49/49589/20130301_110928.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Apeneve Svart 15.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2013 Som dere ser, så har jeg ca 15% igjen av rekka..Så vurderer å fjerne de 15% så jeg blir uten rekke.Hva tror dere? skal jeg satse på å få fiksa nytt? eller fjerne?Rekka skal gå nesten helt akterut på begge sider. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 15.April.2013 Link til dette innlegget Svart 15.April.2013 aha. så den båten lå lenge på finn. Litt småtøff, men for mye jobb for min del. Vil vi se den på Trondheimsfjorden i sommer? Båten mangler noe uten pulpitt mener nå jeg..;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Apeneve Svart 16.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Tviler egentlig på at den kommer seg på fjorden til sommeren.Mye jobb som sagt :)Motor og drev er tatt ut, så er vel litt å ta i der også ;)Men skal prøve å få satt inn 2 gir, så ting går litt fortere :) Legger ut noen bilder senere i dag, på hva som er blitt gjort.Og på hvordan den så ut før jeg har gått løs på den. Sitér dette innlegget Link to post
Apeneve Svart 16.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Sitér dette innlegget Link to post
Apeneve Svart 17.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2013 Spørsmål, plastikken rundt vinduene er sprukket, og pleksiglassene er sprukket..Så de trenger utskifting. Noen tips på hva jeg kan bruke? Har sett på sånn vinduslist av gummi, som Maritim selger.Men det jeg lurer mest på om det er mulig å bruke det på båten min? er jo ikke store ruter, og i tillegg så er det noen skarpe hjørner.Noen som har erfaring med vinduslist? :) Sånn ser rutene ut.. Sitér dette innlegget Link to post
Apeneve Svart 23.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Ok, noen som har peiling på hvilken motor dette er da? Står OMC på den og det er en v8. mer vet jeg ikke.. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Det står litt her http://horizonblue.dk/omc_drevet.htm Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Bearded Beast Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Det er den vanlige Chevy 350 elr 305 det. Hvilket drev har du? om det er det med det digre hullet i hekken med belg rundt så benytt sjangsen nå og kast det mens du kan Sitér dette innlegget Link to post
Apeneve Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Er et digert hull i hekken ja, men kan ikke bare kaste. man tar det man har :) hehe. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 (redigert) Som sunnmøring så forstår eg absolutt ka du sei. Been there, done that. Derfor er mitt råd å bli kvitt det nå og sett inn noe annet. Kansje aller helst VP Redigert 24.April.2013 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.