haugi Startet 15.April.2013 Link til dette innlegget Startet 15.April.2013 Hei Er det noen som har båtplass i Jåttåvågen og som er på ferie eller weekendtur 8. juni, og som kunne tenkt seg å låne ut plassen sin for kvelden/natten? Hadde vært enkelt å komme seg til og fra konserten på stadion på denne måten:) Båten er 30 fot og 2,94m bred:) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 15.April.2013 Link til dette innlegget Svart 15.April.2013 Var der for to årsiden på Eagles konsert,meiner å huske ay det var gjesteplasser.Kjempeflott havn,kort vei til stadion. Anbefales Sitér dette innlegget Link to post
Guest Tobby Svart 15.April.2013 Link til dette innlegget Svart 15.April.2013 Du kan vurdere å hoppe på kaien i stavanger sentrum (100kr døgnet), 10min gåtur til bussterminalen og 10min busstur til Viking Stadium. På kvelden er du 30sec gåtur fra båten til alle pub/barene i stavanger sentrum. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 16.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Var der for to årsiden på Eagles konsert,meiner å huske ay det var gjesteplasser.Kjempeflott havn,kort vei til stadion. Anbefales Mente også det var det da jeg var på Dylan konsert der, men var inne og snudde for en tid tilbake og da så det ut som om de var tatt vekk:( Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Det er noen gjeste/ledige plasser der, men under Mods konserten var disse tidlig opptatt, så det blir nok rift om dem nå også. Regner med å havne på vorspiel før Kiss konserten der nede selv, så kanskje vi ses Lykke til Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
haugi Svart 16.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Da er det bare til å stille opp tidlig da. Hvor er disse plassene? Før var de på trebrygga rett fram når du kommer inn, men der sto det ingen fortøyning sist jeg var der... Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 30.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2013 Løfter denne igjen. Sendte mail til havnesjefen i Jåttåvågen og fikk da til svar at det ikke fantes noen gjesteplasser. Så da er spørsmålet om det er noen som skal på tur og som kanskje kunne ha lyst å låne vekk en plass for en kveld og kanskje natt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.