olpi Startet 16.April.2013 Link til dette innlegget Startet 16.April.2013 (redigert) Ønsker vite hva som eventuelt ble endret da modellbetegnelsen ble endret til 64DC. Gjerne erfaringer fra noen som har hatt 6420. Tenkte ta en nærmere kikk på en slik og ønsker få litt mer info om båten, både positivt og negativt. Ser ut for at kalesje har ganske lav høyde (ikke ståhøyde). Leste også om det i erfaringsdatabasen. Er det annerledes på 64dc? Leste at en skrev noe om litt skramling/vibrasjoner i luker ol, men har ikke sett andre nevne det. Plass til en kjøleboks, montering av ankervinsj og ekstra batteri hadde også vært greit å høre litt om på 6420. Blir en del påkost og spørsmålet blir om det kan være bedre å øke kjøpesum og velge en litt nyere større båt som har utstyret.... ? Trenger i ihvertfall vinsj Ikke lett dette ;-) Redigert 16.April.2013 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 16.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Har funnet ut at den het 6420 bare i 2004 og 2005 før navnbytte til 64DC skjedde. Om det ble gjort noen endringer på båten i interiør, eksteriør eller utstyrsnivå da dette skjedde lurer jeg på. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Mener at 6420 ikke hadde vinduer i cabinen. Kommer ikke på andre ting i farten:) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 17.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2013 Det stemmer. Fant det ut idag. Tror ikke det er andre ting. Vindskjerm ble vel endret på 64DC senere en gang. Uansett takk for info. Har sett nærmere på en idag. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Vinsj er det plass til, samme med ekstra batteri. Jeg har satt inn i min 64dc. Yamaha-motorer fra 150hk har doble ladere, så du kan lade to batterier i parallell. Ikke behov for rele eller annet (men du må dra ladekabel fra motoren til det nye batteriet, selvsagt). -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 18.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 (redigert) Regner med man tar hull i bunnen av dreggkassen på stb side for å få tauet ned under den. Kassen er jo så grunn. Suger lensepumpen helt fra bunnen av båten? Kommer men til der for å sjekke? Normalt skal det vel aldri bli noe vann der? Båten er jo selvlensende og under dørkene innvendig er det vel normalt tørt? Redigert 18.April.2013 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 20.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Til info: Har funnet ut av alt jeg trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.