KarstenSM Startet 16.April.2013 Link til dette innlegget Startet 16.April.2013 Hei! Hadde planer om langtur i en Albin Vega til sommeren, men den bestemte seg for å starte året med en liten dukkert i havna. Det blir for ambisiøst for meg på studentbudsjett å reparere før sommeren, derfor er det med et tungt hjerte jeg nå gir den bort til noen som kan bruke orginaldeler eller reparere båten. Ligger nå i Kristiansand sentrum. Flyter, men tar inn mer vann en normalt. Vurderes gitt bort om noen kan hente den i løpet av de neste par ukene. Sender gjerne mer informasjon på mail om det er av interesse. Er forøvrig båten i denne filmen: Sitér dette innlegget Link to post
storken28 Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Hei, Video var bra,men det bli verre med tilstanden i dag. Veit du årsaken til lekkasje? har du vore bort i botn?,Hva slag skade er det,du si det er for dyrt å reparere på en student budsjet. det kan betyr så mer. Kunne var interessert men må vette mer om skade, la det reparere så pass at det kan segle hjem til Vestland. Ha båten vore heilt under vatn,hva slags motoren ha den? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Karsten: Har sendt en IM (internmelding). Sitér dette innlegget Link to post
storken28 Svart 17.April.2013 Link til dette innlegget Svart 17.April.2013 Hei KarstenSM / Inger, Jeg ha leite men finne ingen IM, kan du prøve på nytt. Om der er hull i skroget av et eller annen sort ville det vært bra med bilder. Sitér dette innlegget Link to post
KarstenSM Svart 18.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Mistenker at den sank på grunn av frostspregning ved den gamle propellen. Er i relativt god stand, men ville ikke tatt sikte på å seilt den til vestlandet uten å ha hatt den på land og forsikret seg om at det ikke er noe alvorlig. Følger med en del tauverk, nytt anker, ny livbøye og en hel masse fendere. Treverket ser ikke ut til å ha store skadene. Mye båt om man har mulighet til å hente den. Haster fordi jeg skal flytte fra byen. Sitér dette innlegget Link to post
Bugge Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Jeg er ganske interessert og kunne tenke meg å ta en kikk på båten. Har sendt deg en IM! -Tore Sitér dette innlegget Link to post
KarstenSM Svart 19.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2013 Båten er klar til å gis vekk. Her er et bilde jeg tok da jeg var nede i havna for en times tid siden: http://cl.ly/image/3t3x3i1S3Y1Z Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.