Jump to content

Albin Vega gis bort mot henting i Kristiansand ASAP

KarstenSM

Recommended Posts

Hei!

Hadde planer om langtur i en Albin Vega til sommeren, men den bestemte seg for å starte året med en liten dukkert i havna. Det blir for ambisiøst for meg på studentbudsjett å reparere før sommeren, derfor er det med et tungt hjerte jeg nå gir den bort til noen som kan bruke orginaldeler eller reparere båten. Ligger nå i Kristiansand sentrum. Flyter, men tar inn mer vann en normalt. Vurderes gitt bort om noen kan hente den i løpet av de neste par ukene.

Sender gjerne mer informasjon på mail om det er av interesse.

Er forøvrig båten i denne filmen:

Hei,

Video var bra,men det bli verre med tilstanden i dag.

Veit du årsaken til lekkasje? har du vore bort i botn?,Hva slag skade er det,du si det er for dyrt å reparere på en student budsjet. det kan betyr så mer.

Kunne var interessert men må vette mer om skade, la det reparere så pass at det kan segle hjem til Vestland.

Ha båten vore heilt under vatn,hva slags motoren ha den?

Mistenker at den sank på grunn av frostspregning ved den gamle propellen. Er i relativt god stand, men ville ikke tatt sikte på å seilt den til vestlandet uten å ha hatt den på land og forsikret seg om at det ikke er noe alvorlig. Følger med en del tauverk, nytt anker, ny livbøye og en hel masse fendere. Treverket ser ikke ut til å ha store skadene.

Mye båt om man har mulighet til å hente den.

Haster fordi jeg skal flytte fra byen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...