Worry II Startet 17.April.2013 Del på Facebook Startet 17.April.2013 (redigert) Heisann! En ting jeg ikke skjønner, sikkert noen her som kan si meg hvor skruen for å øke tomgangen på TAMD30 sitter ? Eller gjør jeg det her ?: Redigert 17.April.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 17.April.2013 Del på Facebook Svart 17.April.2013 På min TMD40 så gjøres det på vaierspaken som sitter på motoren. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Worry II Svart 17.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2013 Husker du hvilken skrue, Polarn ? Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 17.April.2013 Del på Facebook Svart 17.April.2013 På eller ved plata som "gassveieren" er festa til er der to stillskruer, ein for å justere tomgang og ein for å justere utslag ved pådrag. Den siste er vanlegvis plombert. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 17.April.2013 Del på Facebook Svart 17.April.2013 Du skal ha en stoppeskrue på andre siden av den armen som wieren sitter på. Den stopper armen fra å gå lenger ned på tomgang en du ønsker. Kan jeg spørre hvorfor du ønsker å øke turtallet og hva ligger det på nå?`På min har jeg 850 omd ca på tomgang. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Worry II Svart 17.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2013 (redigert) Jeg havner under 700 og maskinen misstrives der nede. Jeg forstår ikke hvor du mener, Polarn.. Redigert 17.April.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 17.April.2013 Del på Facebook Svart 17.April.2013 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
ebonita Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Dålig bild, men starta motorn och titta på insprutningspumpen (den på bilden) medan Du ber någon att ge gas med reglaget vid förarplatsen. Då ser Du reglagearmen på insprutningspumpen som rör sig. Ställ tillbaka reglaget i tomgång. Då kan Du identifiera en skruv med låsmutter som reglagearmen landar mot. Lossa låsmuttern och justera skruven tills Du får rätt tomgång. Kolla i instruktionsboken vad tomgångsvarvtalet skall vara, brukar vara 600 - 650 rpm. Motorn skall gå jämnt och lugnt på tomgång med växel ilagd. För högt tomgångsvarvtal ger hög lägsta fart och frestar backslaget vid växling. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 18.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2013 Takker Polarn og ebonita ! Den liggende skruen til høyre her, altså: (jeg får forsøke meg på justering til helgen) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Riktig Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.