Fjord28cs Startet 18.April.2013 Link til dette innlegget Startet 18.April.2013 Legger inn et spørsmål, håper noen har tid til å svare i disse "hente trawler" tider. Tar meg tid til å skrive innei mellom oppdatering av hentetråden og oppdatering av Marinetraffic. Har et ønske å holde øye med kjølevannstemperaturen på min litt slitne VP 2003. Jeg har tatt i bruk blindingen på toppen for vann til varmtvannbereder. Er det noen andre muligheter for å få montert temperaturgiveren? Tenkte å innstallere en enkelt instrument fra BT. Noen som har en god løsning? Link to post
Fjord28cs Svart 22.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2013 Løfter denne nå som Karma er vell førtøyd i "riktig" fjord. Lurer på om det er mulig vha t-stykke og flittings og kople opp føleren ved utløpet av motorblokka før vannet går til varmtvannsberederen? Link to post
Allan E Svart 22.April.2013 Link til dette innlegget Svart 22.April.2013 Jeg har en værstasjon i båten. Der er det en utedel. Jeg tapet denne giveren fast til en gummislange på kjølevannet. Kanskje ikke helt riktig men det gir en viss indikasjon på temp. Minuset med denne er at det blir streker på displayet ved temp over 70 tror jeg det var. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn