Eureka Startet 18.April.2013 Del på Facebook Startet 18.April.2013 (redigert) Bare for morro skyld, hvor mange er det egentlig som følger henteturen til Sap, og hvor mye følger dere med. Redigert 18.April.2013 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Leser alle innlegg, men svarer ikke hele tiden med lykkeønskninger etc. Morsom tråd Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Slangemannen Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Har det vært TV sendinger siden torsdag???? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Du mangler et alternativ i siste spørsmål. "Har du trawler ?" Tipper All In fikk problemer med å svare der :-) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Mangler et alternativ for oss som allerede koser oss med en trawler. he... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kristian_H Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Har ikke kommentert i tråden, men leser så ofte jeg har mulighet! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Helt hekta.. gøy med hentetråder.. spennende og å vite hvor mange som følger. Bra poll Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Prøver å følge med, men hvis jeg hadde vært like aktiv som en del andre, så hadde jeg ikke fått produsert noe på jobben :-) Kjempemorsom tråd Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2013 da ble det noen ekstra spørsmål og alternativer. Gikk litt fort da jeg laget den pollen. Så de som allerede har svart, og har brukt opp sin stemmerett, kan jo ta det skriftlig. ( men så mange trawlere har vi da ikke her på forumet) -men dere er ikke glemt :) -særlig interessant er dette med mAIS. Skal tro om tjenesteleverandøren merker noe oppsving. Og ikke minst, skal tro om de lurer fælt på hvorfor flere hundre norske tullinger følger en båt ved navn Karma. Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 (redigert) Big Brother go home! Dette er "Big Family" som følger KARMA minutt for minutt. En helt ny standard for hentetråder er satt. Skal like å vite om moderator noen gang har opplevd en raskere voksende tråd? Over 900 innlegg til nå, og 800 av de på 6 dager. ! Dette engasjerer. Ikke minst fordi SAP lar oss delta. Og 62 000 visninger hittil! Redigert 18.April.2013 av Møkkalasset (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Sap Minutt for minutt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 At vi ikke utstyrte han kompisen som skal komme ombord nå med webcamera Er hekta som faen Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Chilli Solbris Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Følger så til de grader med og hvis jeg vinner i Lotto blir det Trawler! Dette er helt topp underholdning og lærerikt! :D Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Polarn Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Om jeg vinner i lotto kommer jeg ikke til å få det med meg en gang, går alt for mye tid her Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Worry II Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Automatisk kandidat til "Årets Båtentusiast 2013" ? Vet hvem som får min stemme, for denne hentetråden blir det vanskelig å toppe ! Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Jeg vil nok beholde båt med pinne (skjønt autopilot er fine greier), men selv min ellers totalt båtuinteresserte kollega kommer stadig og spør hvordan det går, nervene var i høyspenn på hele kontoret i ettermiddag. Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 (redigert) Følger med så sant jeg har tid. Både på BP og Marinetraffic. Klarer heller ikke å holde meg unna å skrive litt. Artig POLL forresten og veldig gode spørsmål. Jeg må innrømme at det frister med langtur den dagen jeg får ordna meg med litt større båt(bryggeplassen er i boks i hvert fall). Trawler er en båttype jeg liker veldig godt, men jeg vil nok velge en båt med litt større fartspotensiale. Det er jo noen Franske som gir både i pose og sekk...... Redigert 18.April.2013 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Antilia Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Leser så ofte jeg har mulighet, og må innrømme at jeg forsov meg i morges gr. en litt for sen kveld med SAP tråd og mAIS. Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
snekko880 Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Følger med så mye som jeg klarer.. veldig bra tråd dette her, og velsignet fri for besserwisser innlegg.. herlig Sitér dette innlegget Link to post
Golden Gate 37 Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Svarte litt feil, har trawler :-.) Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Kenneth 81 Svart 19.April.2013 Del på Facebook Svart 19.April.2013 Jeg er stygt redd for at den tråden kommer til å bli dyr for meg. 22 fot virker ikke "akkurat passe" lengre.... Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Jens_P Svart 19.April.2013 Del på Facebook Svart 19.April.2013 Følger dfinitivt med! Føyer seg inn i rekken av reise-litteratur der jeg koser meg med andres fortellinger uten selv å føle trang til å gjøre noe tilsvarende. Har lest både Nansen, Amundsen og Robert Manrys Tinkerbelle bl. a ...... Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Rolf Svart 19.April.2013 Del på Facebook Svart 19.April.2013 Ja, selvsagt følger man med! Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
mgjell Svart 19.April.2013 Del på Facebook Svart 19.April.2013 Leser KUN den tråden. Fant først nå ut at jeg fikk sjekke resten av forumet......og fant denne :) Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 19.April.2013 Del på Facebook Svart 19.April.2013 Klart jeg følger med! Leser meg opp hver kveld!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.