Jump to content

Følger du Sap sin hentetur?

Eureka

170 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

da ble det noen ekstra spørsmål og alternativer. Gikk litt fort da jeg laget den pollen. Så de som allerede har svart, og har brukt opp sin stemmerett, kan jo ta det skriftlig. ( men så mange trawlere har vi da ikke her på forumet) -men dere er ikke glemt :)

-særlig interessant er dette med mAIS. Skal tro om tjenesteleverandøren merker noe oppsving. Og ikke minst, skal tro om de lurer fælt på hvorfor flere hundre norske tullinger følger en båt ved navn Karma.

Big Brother go home! Dette er "Big Family" som følger KARMA minutt for minutt. En helt ny standard for hentetråder er satt. Skal like å vite om moderator noen gang har opplevd en raskere voksende tråd? Over 900 innlegg til nå, og 800 av de på 6 dager. ! Dette engasjerer. Ikke minst fordi SAP lar oss delta. :thumbsup: Og 62 000 visninger hittil!

Redigert av Møkkalasset (see edit history)

Følger med så sant jeg har tid. Både på BP og Marinetraffic. Klarer heller ikke å holde meg unna å skrive litt.

Artig POLL forresten og veldig gode spørsmål. Jeg må innrømme at det frister med langtur den dagen jeg får ordna meg med litt større båt(bryggeplassen er i boks i hvert fall).

Trawler er en båttype jeg liker veldig godt, men jeg vil nok velge en båt med litt større fartspotensiale. Det er jo noen Franske som gir både i pose og sekk......

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...