Ankermann Startet 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2005 Finnes det noen GPS'er med ekkolodd funksjon i tillegg? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Hvem som har og ikke har ekkolodd innebygget er jeg usikker på her og nå, men min Garmin 276C har innebygget ekkolodd funksjon dersom du kjøper giver sammen med en liten svart boks. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Hebbe Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Finnes det noen GPS'er med ekkolodd funksjon i tillegg? <{POST_SNAPBACK}> Om det finnes reine GPS med ekkoloddfunksjon vet jeg ikke, men det finnes i allefall kartplottere med ekkoloddfunksjon. Selv har jeg en Garmin 182Ci med blacboks til ekkolodd. Tror de fleste nye plottere kan leveres med denne funksjonen... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
goggen Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Garmin 178C. Rask og god kartplotter med ekkolodd. Kan benyttes med både hekk, innvendig og gjennomgående giver. Anbefales Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Ankermann Svart 27.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Aner noen forskjellen på Chartplotters/GPS og GPS Sounders. Tenker på 178C og 192C fra Garmin. Og det er vel fargeskjerm som går og gjelder... Sitér dette innlegget Link to post
VP Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Maritim i Arendal har dette: http://www.maritim.no/ontime_product.asp?d...param=001001031 Sitér dette innlegget Link to post
sveno Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Heisann VP(skulle ikke du skifta navn til MC etterkvart ) Kan anbefale garmin 188c . Du kan komme til Norheimsund for demo viss du tar med 20 grader celsius og 6 øl Har sikkert fått kartbrikka når du har ordna overforståande Mvh Sveno Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Finnes det noen GPS'er med ekkolodd funksjon i tillegg? <{POST_SNAPBACK}> Ja, og så finnes det ekkolodd som har GPS. Seatronics har dette her: Cuda 250 Les mer hos Seatronic.no Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.