Håholmen Startet 19.April.2013 Link til dette innlegget Startet 19.April.2013 Er i fred med å kjøpe "ny" båt, men har store problemer med å komme til en konklusjon mhp type. MF755, Antares 780 og Askeladden P-66W, ser ut for å dekke mine kravspeifikasjoner. Hva er engentlig de største og viktigste forskjellene mellom disse ? Sitér dette innlegget Link to post
uer_mea Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Kjøpte en Askeladden p66 weekend 150hk i fjor høst etter å ha surfet i månedsvis på båt. Er kjempefornøyd med båten. Tror kanskje du får mest båt for pengene med å kjøpe en Antares 7.80. Jeg ønsket å ha en båt som jeg lovlig kunne trekke etter Transporteren min. P66 er 2.5m bred kontra 2.8 m (Antares). Vekta er også noen 100 kilo lavere. Jeg liker heller ikke de faststøpte benkene bak i Antares 7.80. Dersom du skal fiske i båten tar disse opp endel plass bak. Jeg har utvendig styrekonsoll som igjen bør prioriteres dersom du skal drive hobbyfiske. Mvh Uer_mea Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.