Jump to content

VP 2003 /VP2030 -Hvilken er nyest?

junkern

Recommended Posts

VP 2003 --> Eldste modellen

VP 2030--> Nyeste modellen

I annenvert engelske båtblad, kan du lese artikler som " How to start my VP 200X. Ikke våre Svenske venners beste konstruksjon...

Suzuki

<{POST_SNAPBACK}>

Takk for det, da er det altså best å gå for 2030. Begge er fra 93", var det i dette året 2030 overtok, eller er det en indikasjon på at 2003 som også angivelig er en 93 modell er eldre enn det selger påstår. Jeg har sett på den og motoren virket helt fin og så forholdsvis ny ut.

Takk for det, da er det altså best å gå for 2030. Begge er fra 93", var det i dette året 2030 overtok, eller er det en indikasjon på at 2003 som også angivelig er en 93 modell er eldre enn det selger påstår. Jeg har sett på den og motoren virket helt fin og så forholdsvis ny ut.

Jeg er ikke sikker på når 2003 ble byttet ut med 2030, men mistenker at det kan ha vært rundt 93 som du antyder.

Vet om en båt fra 92 som har VP 2003, og en fra 94 som har 2030.

Jeg er ikke sikker på når 2003 ble byttet ut med 2030, men mistenker at det kan ha vært rundt 93 som du antyder.

Vet om en båt fra 92 som har VP 2003, og en fra 94 som har 2030.

<{POST_SNAPBACK}>

OK, takk

Er det noen som kjenner mer til svakheter med disse motorene, hva som bør sjekkes ekstra nøye?? Jeg har tenkt å ta en titt på begge båtene en gang til, hadde vært greit å vite hva som bør sjekkes ekstra nøye :rolleyes:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...