PerUlv Startet 20.April.2013 Link til dette innlegget Startet 20.April.2013 (redigert) Heisann, da har registreringsmerke fra Redningsselskapet dumpet ned i postkassen. Jeg ble for sent klar over at det var mulig å registrere den billigere hos Securmark uten årsavgift. Synd for meg. Jeg er slik at jeg leser bruksanvisninger (tidvis i hvertfall) og her står det at båten må holde minst 10 grader C ved påsetting og i minst 8 timer etter? Betyr dette at man kun kan sette på båtmerker i Juni-Juli? Dustete spørsmål sikkert, men det fungerer vel ok uansett, eller? Erfaringer? Det blir frost til kvelden i Bergen, men det er i det minste opplett;) Redigert 20.April.2013 av PerUlv (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Hm.. Har aldri lest eller sett noe bruksanvisning. Eg har satt de på ila nokre uker etter eg har mottat de, og de har holdt. Har ikkje tenkt over temperaturen, men det har nok vert under 10grader, men eine sida har som regel sol når slik jobb er på gang. Eg vasker godt med det eg har for hånd før påsetting. Om det er jif kjøkken eller breacleen er eg ikkje så nøye på. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.