jensemann2 Startet 20.April.2013 Link til dette innlegget Startet 20.April.2013 Jeg har ikke noen form for lys i cockpiten i båten, kun i forkabinen. Hadde vært fint med noe led lys i cockpit når man sitter om kveldene under kalesjen.. Jeg lurer på om noen har noen smarte løsninger her? Har tenkt på 2 ulike løsninger: 1: Led strips el.l festet i kalesjebøylene (dette blir en liten utfordring med strekk av ledninger.) 2: Borre hull nede ved dørken og felle inn LED lys ala disse: http://biltema.no/no/Bat/12-V/Innvendig-belysning/Kapslet-innstopt-LED-belysning-12-V-251992/ Bakdelen med det er at jeg må borre hull... Har lyst til å beholde båten så original som mulig. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Jeg har liggende både sånne Biltema ledlys(blå) og en haug med ledstrips som jeg kjøpte på nettet. Vet ikke helt hva jeg velger selv, m. Regner med alt blir montert på et vis. Ledstripene er til å ha under bilen med fjernkontroll og mange fargevalg osv.. Hehe.. Håper de også har en litt nøytral farge... Jeg må bare kjøpe båten først:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
jensemann2 Svart 20.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Har også vært inne på tanken å bare kjøpe batteridrevne spotter som festes med dobbelsidig tape. Enkelt, billig, og slipper alt ledningsstyret Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 sjekk ledlys fra ikea diode serien, de har slike små runde til og feste utenpå. De har også lister alt i 12v. Monter de nede ved gulvet, da unngår du blending Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Jeg slet med at båten var litt mørk fremme under kalesja. Har to led lamper bak i targa, så der var det nok lys. Måtte bore hull i sideveggen i et av trinnene opp til luka i vindskjerm framme, og monterte en led lampe fra Maritim der. Da ble det fint og lyst der og. Det er ikke så store lyskilder som skal til alltid, men noen led lys gir et svakt og kaldt lys. Hadde det i siste Nordkappen jeg hadde. Måtte bytte til noen som gav bedre og varmere lys... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Polarn Svart 20.April.2013 Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Har disse i båten, gir bra lys og er varmhvit http://www.biltema.no/no/Bat/12-V/Innvendig-belysning/Teaklampe-LED-251985/ Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
jensemann2 Svart 20.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Har kikket etter sånne små som bare består av en enkelt LED, som man kan trykke inn i et 5-6 mm hull, i syrefast utførelse. Noen som vet av slike? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 20.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2013 Hva med disse greiene her? http://bit.ly/10qfyAO Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.