Astor Startet 21.April.2013 Link til dette innlegget Startet 21.April.2013 (redigert) Har en sønn som trenger et håndsett til en Shipmate VHF SR8100. VHFen ligger sjult med kun håndsettet som ligger åpent ved førerplass. Redigert 21.April.2013 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mulligan Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Det er en SImrad. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Riktig Muligan. Det er en Simrad. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
oivindg Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Er det en RS8100 det er snakk om? Jeg har en sånn, men det står ikke Simrad noe sted. Kan noen forklare nærmere dette med Simrad? Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Astor Svart 21.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Dem kal til en Fairline targa denne også. Sender du meg en IM? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
oivindg Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Beklager Astor, jeg ser at jeg var uklar. Har ikke tenkt å kvitte meg med den ennå. Ble bare nysgjerrig på dette med Simrad. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Viksund 830 Svart 21.April.2013 Link til dette innlegget Svart 21.April.2013 Etter som jeg har forstått overtok Simrad Shipmate på ett eller annet tidspunkt. Jeg er også ute etter et håndsett til en RS8100, hvis noen har et liggende... Send gjerne en IM...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.