Erik Svart 23.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2013 (redigert) Denne brønnen er rimelig identisk med min, bortsett fra lukene på sidene, samt at jeg har skjøtefestet i dørken omtrent rett under der din løygang er. Planen er å lage/kjøpe en patent som festes mellom midt på løygang mot dørkfeste samt slike beslag på siden som dette mot benk eller helst oppå benk (for å få den lenger). Problemet med beslagene på siden er mot-hold. Baksiden der dine er er inne på henholdsvis bad og lugar, og mot cockpit kant ett nivå opp tror jeg ikke jeg kommer til fra baksiden på begge sider. Det blir mao fort enten veldig vanskelig eller veldig stygt Jeg har også konkludert med at dette er ett 5000,- pluss prosjekt, og har derfor ikke tatt meg tråd til det foreløpig, da annet er prioritert foran (f.eks nytt drev , nye fall og ny VHF i år ) Er det realistisk å komme vesentlig under dette og likevel ha en sterk nok og samtidig godt funksjonell løsning ? Redigert 23.April.2013 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.