gisan Startet 23.April.2013 Link til dette innlegget Startet 23.April.2013 (redigert) Hei, Jeg har en Rana 17 fra 80-tallet. Jeg ønsker å reparere noen gamle hull i styrekonsollen, og er på leting etter imitert skinn i originalfargen. Noen som kjenner fargekode, og evnt hvor jeg får kjøpt det? Denne har lyse brunt interiør. Har også vurdert å gjøre det enkelt og montere en "pynteplate" e.l. Noen som har andre tips? Geir Redigert 23.April.2013 av gisan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frittalande Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Hvis det er vanlig skai (tynn), så ta med deg ei av platene (eller ein stoffbit for samanlikning) til td stoff og stil (ser du bur i Oslo) og sjekk hos dei. Prisane er ikkje akkurat avskrekkande der. Sitér dette innlegget Evrybody can be tough.... .........in a distance..! -FDU2- Link to post
Lars K Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Ville også gjort som Frittalande sier. Så kan du skjære til 2 biter i tre som passer i hullene der,som du limer og skrur fra innsiden i de to hulla. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.