polar29 Startet 23.April.2013 Link til dette innlegget Startet 23.April.2013 Jeg har idag satt på kalesjen, og så oppdager jeg litt jordslag på innsiden av kalesjen. Jeg prøvde med zalo og lunket vann, men er ikke helt fornøyd. Er det noe av dere båtvenner som har noen enkle råd til å få fjernet jordslag? Sitér dette innlegget Link to post
Slangemannen Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Jordslagsfjerner er bra å bruke. Fåes på Maxbo og Jernia, og sikkert flere steder også. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Mange tidligere tråder om dette her på BP. Søk etter "jordslag" i f.eks. "Søk kun i tittel", så har du bra med lesestoff. Sitér dette innlegget Link to post
polar29 Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Zach: Jeg gjør et forsøk på det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.