joelle Startet 28.Februar.2005 Del på Facebook Startet 28.Februar.2005 YEEEEEESSSSSSSSSSSS, fikk presis mail fra Lunde om att båten kommer til messa i alle fall Den skall lastes på bil i morra og kjøres rett opp til lillestrøm. Dette var en possitiv overaskelse for meg. Det eneste som kan va noe og tenke på er att krengnings tester osv. blir ikke gjort førr den 15 mars i Tyskland. Med andre ord ikke på denne båten. Men pytt, pytt. det ska mye til att denne messe båten er noe sæmre en den di ska ha og herje med i Tyskland. Det eneste er att riggen eventuellt blir forandret. Sitér dette innlegget Link to post
Festina Lente IV Svart 28.Februar.2005 Del på Facebook Svart 28.Februar.2005 YEEEEEESSSSSSSSSSSS, fikk presis mail fra Lunde om att båten kommer til messa i alle fall Den skall lastes på bil i morra og kjøres rett opp til lillestrøm. Dette var en possitiv overaskelse for meg. Det eneste som kan va noe og tenke på er att krengnings tester osv. blir ikke gjort førr den 15 mars i Tyskland. Med andre ord ikke på denne båten. Men pytt, pytt. det ska mye til att denne messe båten er noe sæmre en den di ska ha og herje med i Tyskland. Det eneste er att riggen eventuellt blir forandret. <{POST_SNAPBACK}> Jeg er litt utafor?? Hvilken båt? Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
GeirKS Svart 28.Februar.2005 Del på Facebook Svart 28.Februar.2005 Den virkelige utgaven av den som "joelle" har i avataren, nemlig hans nye Bavaria 30. Geir Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 28.Februar.2005 Del på Facebook Svart 28.Februar.2005 Så flott, Joelle. Da ordner det seg for deg allikevel. Tålmodighet er en dyd, heter det, og det har sannelig du bevist. Kjempehyggelig at du da allikevel får båten omtrent når du var lovet den. Med ønske om en fin båtsommer Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Verrie Svart 28.Februar.2005 Del på Facebook Svart 28.Februar.2005 Gratulerer, nå ser det nok lysere ut med tanke på årets båtsesong tenker jeg ja..... Merkverdig å ting kan endre seg i prosessen underveis Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 28.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2005 Gratulerer, nå ser det nok lysere ut med tanke på årets båtsesong tenker jeg ja..... Merkverdig å ting kan endre seg i prosessen underveis <{POST_SNAPBACK}> Ja nå ser jeg definitivt litt lysere på det hele og, så ska jeg bort til Lunde på Onsdag for ett oppklarings møte, for og drøfte dette med brist av rutiner og kommunikasjon. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 28.Februar.2005 Del på Facebook Svart 28.Februar.2005 Ja nå ser jeg definitivt litt lysere på det hele og, så ska jeg bort til Lunde på Onsdag for ett oppklarings møte, for og drøfte dette med brist av rutiner og kommunikasjon. <{POST_SNAPBACK}> Det er vel bra! Håper at det går på skinner fremover nå, og at du blir fornøyd med skuta. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.